Customer Success Manager


Vi søker en engasjert og initiativrik Customer Success Manager som skal bidra til å skape gode kundeopplevelser og sørge for at kundene våre får størst mulig verdi av å benytte løsningene våre. 

Byggtjeneste er den største aktøren innen formidling av produkt- og kunnskapsbasert informasjon mellom aktører i byggenæringen. De setter standarden for transaksjon og dokumentasjon i hele verdikjeden og tilrettelegger for effektiv samhandling i alle ledd.

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Bidra til at våre kunder lykkes med våre produkter
  • Bidra til at våre databaser inneholder komplette og korrekte data.
  • Onboarding, support og opplæring av våre brukere
  • Utvikle kurs-, opplærings- og informasjonsmateriell
  • Holde kurs og webinarer
  • Sikre kvalitet i våre databaser og bidra til å utnytte informasjonen på en god måte
  • Aktiv deltager i prosjekter
  • Bidra i forbedringsprosesser for implementeringen av masterdata i byggebransjen

Søk på stillingen

Aktuelle kandidater har gode kommunikasjonsevne og er komfortabel med å håndtere kontakt med både kunder og leverandører. Du har evne til å bygge gode relasjoner med kundene og leverandører til byggenæringen.

Erfaring innen customer success, kundeservice, kunderelasjonsledelse eller prosjektledelse er relevant. Du arbeider strukturert, har en god pedagogisk tilnærming og er løsningsorientert i dialog med andre. Du må ha god generell IT kompetanse, og interesse for IT- og informasjonsflyt.
Vi ser etter en positiv medarbeider som er villig til å lære underveis, arbeide med kontinuerlig utvikling og som vil sikre god kvalitet i det vi leverer.

Byggetjeneste kan tilby en spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver i et ambisiøst og faglig sterkt selskap i vekst. Arbeidsmiljøet preges av høy grad av trivsel, kompetanse og verdiskapende arbeid. Du får mulighet til å arbeide med digitalisering og verdiskapning sammen med mange av de største aktørene i byggenæringen.

Byggtjeneste holder til i lyse, trivelige lokaler i Oslo sentrum.

For mer informasjon, ta kontakt med Arnt Molvig på telefon 9344 0805 i Compass Human Resources.

CV og søknad sendes via søknadsknappen. I henhold til GDPR ber vi deg ikke sende CV og andre personopplysninger direkte til kontaktpersonen. Søknader vurderes fortløpende.

Om arbeidsgiveren

Byggtjeneste er et av Norges ledende selskaper innen produktdata og informasjon rettet mot byggenæringen. Våre medarbeidere jobber hovedsakelig med utvikling og leveranse av tjenester for produktdata, samt med forvaltning og distribusjon av innhold på disse tjenestene. En ansettelse hos oss gir deg tilgang til et stort nettverk og mange interessante prosjekter på tvers av hele verdikjeden fra planlegging til bygg. Byggenæringen er inne i en omfattende digitaliseringsprosess, og som ansatt i Byggtjeneste får du muligheten til å påvirke denne utviklingen. Som byggenæringens produkt- og informasjonsdatabase er vi i Byggtjeneste sentral i digitaliseringen av bransjen. Våre kunder spenner fra store, internasjonale konsern til små og mellomstore bedrifter og virksomheter innen offentlig sektor.

Sektor: Privat
Arbeidssted: C.J. Hambros Plass 2 D, 0164 Oslo
Bransje: Bygg og anlegg, IT, IT – programvare
Stillingsfunksjon: Salg / Løsningssalg, Kundeservice, Kurs og opplæring

Nøkkelord:
Kundeservice, Kontaktsenter, IT-support, MasterData, Customer Success

Søk på stillingen